- Sklep
- Zwroty
Zwroty
Zwroty Towarów w ZOOGONEK - Prosto i Wygodnie!
W naszym sklepie internetowym ZOOGONEK cenimy Twoją satysfakcję. Dlatego oferujemy Ci 30 dni na zwrot zakupionego towaru, bez zbędnych formalności.
Jak dokonać zwrotu?
- Zwrot za pośrednictwem aplikacji Furgonetka Zwroty (zalecane):
- Aby ułatwić i przyspieszyć proces zwrotu, zachęcamy do skorzystania z aplikacji Furgonetka Zwroty.
- Aplikacja poprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces, generując etykietę zwrotną.
- Naklej wygenerowaną w aplikacji etykietę zwrotną na paczkę, lub wybierz opcje bez drukowania etykiety.
- Nadaj przesyłkę w łatwy i wygodny sposób.
- Zwrot na własną rękę:
- Jeżeli wolisz dokonać zwrotu na własną rękę, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu.
- Przygotuj paczkę, zabezpieczając zwracany towar przed uszkodzeniem.
- Wyślij paczkę na poniższy adres:ZOOGONEK internetowy sklep zoologiczny
ul. Gorzysław 11A
72-320 Gorzysław
Koszty zwrotu:
Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
Zwrot środków:
Po otrzymaniu i weryfikacji zwróconego towaru, dokonamy zwrotu środków na Twoje konto w ciągu 14 dni.
Zwrotowi podlega wartość zakupionego towaru.
Ważne: Przy zamówieniu od kwoty 100 zł przesyłka jest darmowa. Jeżeli po zwrocie części towarów pozostała ilość produktów nie przekracza kwoty 100 zł, promocja na darmową przesyłkę przestaje obowiązywać. W takim przypadku od kwoty zwrotu zostanie odliczona kwota przesyłki zgodnie z cennikiem danej przesyłki.
Ważne informacje:
- Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, z kompletem metek i akcesoriów.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- W przypadku uszkodzenia towaru z winy Klienta, zwrot może zostać odrzucony lub pomniejszony o wartość uszkodzenia.
Kontakt:
W razie pytań lub wątpliwości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:
- Adres e-mail sklep@zoogonek.pl
- Numer telefonu: 726459327
- Formularz kontaktowy: Formularz kontaktowy
Formy płatności


Sposoby dostawy



Bezpieczne zakupy