Przejdź do treści głównej
Zwroty
Menu Menu
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Zwroty

Zwroty Towarów w ZOOGONEK - Prosto i Wygodnie!

W naszym sklepie internetowym ZOOGONEK cenimy Twoją satysfakcję. Dlatego oferujemy Ci 30 dni na zwrot zakupionego towaru, bez zbędnych formalności.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Zwrot za pośrednictwem aplikacji Furgonetka Zwroty (zalecane):
    • Aby ułatwić i przyspieszyć proces zwrotu, zachęcamy do skorzystania z aplikacji Furgonetka Zwroty.
    • Aplikacja poprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces, generując etykietę zwrotną.
    • Naklej wygenerowaną w aplikacji etykietę zwrotną na paczkę, lub wybierz opcje bez drukowania etykiety.
    • Nadaj przesyłkę w łatwy i wygodny sposób.
  2. Zwrot na własną rękę:
    • Jeżeli wolisz dokonać zwrotu na własną rękę, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu.
    • Przygotuj paczkę, zabezpieczając zwracany towar przed uszkodzeniem.
    • Wyślij paczkę na poniższy adres:
      ZOOGONEK internetowy sklep zoologiczny
      ul. Gorzysław 11A
      72-320 Gorzysław

Koszty zwrotu:

Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.

Zwrot środków:

Po otrzymaniu i weryfikacji zwróconego towaru, dokonamy zwrotu środków na Twoje konto w ciągu 14 dni.

Zwrotowi podlega wartość zakupionego towaru.

Ważne: Przy zamówieniu od kwoty 100 zł przesyłka jest darmowa. Jeżeli po zwrocie części towarów pozostała ilość produktów nie przekracza kwoty 100 zł, promocja na darmową przesyłkę przestaje obowiązywać. W takim przypadku od kwoty zwrotu zostanie odliczona kwota przesyłki zgodnie z cennikiem danej przesyłki.

Ważne informacje:

  • Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, z kompletem metek i akcesoriów.
  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • W przypadku uszkodzenia towaru z winy Klienta, zwrot może zostać odrzucony lub pomniejszony o wartość uszkodzenia.

Kontakt:

W razie pytań lub wątpliwości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:

  • Adres e-mail sklep@zoogonek.pl
  • Numer telefonu: 726459327
  • Formularz kontaktowy: Formularz kontaktowy
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl